The Vampire Diaries
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Вход

Забравих си паролата!

Latest topics
» Stevenson Residency
All I know is that right now I wanna rip your clothes off right here in the middle of this hall and throw you in one of these classrooms and kiss every square inch of your body, while a bunch of people who drive minivans listen wishing they were us*flood* - Page 30 Empty27.09.22 22:17 by } lehana {

» Elena's apartment
All I know is that right now I wanna rip your clothes off right here in the middle of this hall and throw you in one of these classrooms and kiss every square inch of your body, while a bunch of people who drive minivans listen wishing they were us*flood* - Page 30 Empty27.10.20 13:42 by ElenaGilbert.▲

» Бара
All I know is that right now I wanna rip your clothes off right here in the middle of this hall and throw you in one of these classrooms and kiss every square inch of your body, while a bunch of people who drive minivans listen wishing they were us*flood* - Page 30 Empty13.06.20 21:09 by ElenaGilbert.▲

» Mine :d
All I know is that right now I wanna rip your clothes off right here in the middle of this hall and throw you in one of these classrooms and kiss every square inch of your body, while a bunch of people who drive minivans listen wishing they were us*flood* - Page 30 Empty23.01.19 14:52 by Dhalia Noor.

» Мона бонбонааа [SPAM]
All I know is that right now I wanna rip your clothes off right here in the middle of this hall and throw you in one of these classrooms and kiss every square inch of your body, while a bunch of people who drive minivans listen wishing they were us*flood* - Page 30 Empty01.01.19 20:06 by ElenaGilbert.▲

» New teeth, new life for him ... & HER♥.
All I know is that right now I wanna rip your clothes off right here in the middle of this hall and throw you in one of these classrooms and kiss every square inch of your body, while a bunch of people who drive minivans listen wishing they were us*flood* - Page 30 Empty10.12.18 18:55 by Victor.

» кой от последните два аватара предпочитате
All I know is that right now I wanna rip your clothes off right here in the middle of this hall and throw you in one of these classrooms and kiss every square inch of your body, while a bunch of people who drive minivans listen wishing they were us*flood* - Page 30 Empty11.09.18 7:40 by Колобър Чакар

» Глас в БГ ТОП
All I know is that right now I wanna rip your clothes off right here in the middle of this hall and throw you in one of these classrooms and kiss every square inch of your body, while a bunch of people who drive minivans listen wishing they were us*flood* - Page 30 Empty06.05.18 10:04 by Колобър Чакар

» Да броим от 1000 до 0
All I know is that right now I wanna rip your clothes off right here in the middle of this hall and throw you in one of these classrooms and kiss every square inch of your body, while a bunch of people who drive minivans listen wishing they were us*flood* - Page 30 Empty03.01.18 6:19 by Колобър Чакар

» Секси или злекси
All I know is that right now I wanna rip your clothes off right here in the middle of this hall and throw you in one of these classrooms and kiss every square inch of your body, while a bunch of people who drive minivans listen wishing they were us*flood* - Page 30 Empty14.12.17 8:52 by Колобър Чакар

» С какво е облечен следващият?
All I know is that right now I wanna rip your clothes off right here in the middle of this hall and throw you in one of these classrooms and kiss every square inch of your body, while a bunch of people who drive minivans listen wishing they were us*flood* - Page 30 Empty14.12.17 8:46 by Колобър Чакар

» Опиши предишния с питие
All I know is that right now I wanna rip your clothes off right here in the middle of this hall and throw you in one of these classrooms and kiss every square inch of your body, while a bunch of people who drive minivans listen wishing they were us*flood* - Page 30 Empty14.12.17 8:44 by Колобър Чакар

» Какъв цвят е бельото на следващия?
All I know is that right now I wanna rip your clothes off right here in the middle of this hall and throw you in one of these classrooms and kiss every square inch of your body, while a bunch of people who drive minivans listen wishing they were us*flood* - Page 30 Empty14.12.17 8:41 by Колобър Чакар

Staff
Untitled Document

Fallon Hutcherson

administrator - 21 - gifted - adriana lima
Untitled Document

Katerina Petrova

administrator - 17/538 - the devil - nina dobrev
Untitled Document

freya mikaelson

administrator - n/a - witch - riley voelkel
Untitled Document

Niklaus Mikaelson

moderator - n/a - the original - joseph morgan
Untitled Document

-davina claire

moderator - 19 - witch - danielle campbell
Кой е онлайн?
Общо онлайн са 6 потребители: 0 Регистрирани, 0 Скрити и 6 Гости

Нула

Най-много потребители онлайн: 73, на 26.04.24 0:28

All I know is that right now I wanna rip your clothes off right here in the middle of this hall and throw you in one of these classrooms and kiss every square inch of your body, while a bunch of people who drive minivans listen wishing they were us*flood*

+33
➳camille
Kery
-caroline.
hayley;;
dr.ives;
- malachai parker;
Damon Salvatore
Stefan Salvatore
Оливър Куин
Mаtt McCarty
Ewa Green
hayley;
Joanna Donovan
Катрин Мартинез
-Shinoda.
Death.
▲. Alek
Gil-Galad.
deborah;
ava.
winter.
Niklaus Mikaelson
Christian.♛
.claire.
-Chaos
Thea Lewis
Victor.
Katerina Petrova
ElenaGilbert.▲
Adeline.
Heaven..
.tessa.
Joseph Reid Jr.
37 posters

Страница 30 от 41 Previous  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 41  Next

Go down

All I know is that right now I wanna rip your clothes off right here in the middle of this hall and throw you in one of these classrooms and kiss every square inch of your body, while a bunch of people who drive minivans listen wishing they were us*flood* - Page 30 Empty All I know is that right now I wanna rip your clothes off right here in the middle of this hall and throw you in one of these classrooms and kiss every square inch of your body, while a bunch of people who drive minivans listen wishing they were us*flood*

Писане by Joseph Reid Jr. 07.05.14 23:08

First topic message reminder :

Elena. ♠️ написа:здравей happpy
продължавайте си happpy
Joseph Reid Jr.
Joseph Reid Jr.
администратор.
администратор.

Брой мнения : 2339
Местожителство : Мистик Фолс

https://vampire-rpg.bulgarianforum.net

Върнете се в началото Go down

All I know is that right now I wanna rip your clothes off right here in the middle of this hall and throw you in one of these classrooms and kiss every square inch of your body, while a bunch of people who drive minivans listen wishing they were us*flood* - Page 30 Empty Re: All I know is that right now I wanna rip your clothes off right here in the middle of this hall and throw you in one of these classrooms and kiss every square inch of your body, while a bunch of people who drive minivans listen wishing they were us*flood*

Писане by Kery 22.01.15 22:12

Трябва да си направим клуб, в който ще сме само ние двечките и ще вървим и ще плашим хората из форума. На Хелоуин много ще ни върви.
Kery
Kery
човек
човек

Брой мнения : 98

All I know is that right now I wanna rip your clothes off right here in the middle of this hall and throw you in one of these classrooms and kiss every square inch of your body, while a bunch of people who drive minivans listen wishing they were us*flood* - Page 30 Empty Re: All I know is that right now I wanna rip your clothes off right here in the middle of this hall and throw you in one of these classrooms and kiss every square inch of your body, while a bunch of people who drive minivans listen wishing they were us*flood*

Писане by Катрин Мартинез 22.01.15 22:14

Айде още сега правим клуба ^^
Вълчо а ти какво ще ни предложиш а? xDD
Катрин Мартинез
Катрин Мартинез
вампир
вампир

Брой мнения : 1660

Писане by Niklaus Mikaelson 22.01.15 22:15

Аз предлагам като плашите да сте голи, пък аз обещавам, че ще се правя на мноооогооо изплашен loughll
Niklaus Mikaelson
Niklaus Mikaelson
модератор.
модератор.

Брой мнения : 2370

Писане by Катрин Мартинез 22.01.15 22:17

Аз ти предлагам невероятната работа като мой асистент по Защита Срещу Черните Изкуства когато преподавам Непростимите проклятия loughll loughll loughll
Катрин Мартинез
Катрин Мартинез
вампир
вампир

Писане by Kery 22.01.15 22:19

На теб да можем да предложим нещо?
Kery
Kery
човек
човек

Писане by Niklaus Mikaelson 22.01.15 22:21

Обичам аз да водя нещата та не съм сигурен, че асистент ме устройва loughll
Niklaus Mikaelson
Niklaus Mikaelson
модератор.
модератор.

Писане by Катрин Мартинез 22.01.15 22:23

Еми аз не си давам поста учител loughll Можеш да питаш Деймънчо той ще потвърди
Катрин Мартинез
Катрин Мартинез
вампир
вампир

Писане by Niklaus Mikaelson 22.01.15 22:25

Ооооо аз и не искам да чуя за такъв пост,напоследък ми е дошло до гуша от всякакви преподаватели loughll
Niklaus Mikaelson
Niklaus Mikaelson
модератор.
модератор.

Писане by Kery 22.01.15 22:31

Голям лош вълк иска ли кръв?имам чувството, че съм дилър на кръв ако изобщо има такова
Ама и училище ли ще има? Късмет на хората. Едва ли ще запомнят Кери с нещо добро. Да си пазят личните вещи и да внимават за момиче с кибрит. (моята малко не е наред с главата)
Kery
Kery
човек
човек

Писане by Катрин Мартинез 22.01.15 22:33

Абе моля ви такава откачалка ни доведоха да ни преподава Философия ;xxxx Влиза и почва да вряка "Сядайте по номера няма да се бъхтя и изморявам да ви проверявам всеки пък" loughll Само 26 човека сме малко сме
Катрин Мартинез
Катрин Мартинез
вампир
вампир

Писане by Niklaus Mikaelson 22.01.15 22:34

Иска ми се някоя да ме дразни докато ми преподава по философия да си на прага на сесия е далеч по-гадно
Niklaus Mikaelson
Niklaus Mikaelson
модератор.
модератор.

Писане by Катрин Мартинез 22.01.15 22:36

Няма лошо loughll Да ти е приятно Искаш ли ти да дойдеш да преподаваш философия?
Катрин Мартинез
Катрин Мартинез
вампир
вампир

Писане by Niklaus Mikaelson 22.01.15 22:38

При нас беше мъж тоя дето предаваше и постоянно разказваше някакви вицове и сам си смееше на тях иначе пишеше оценки върху някакви есета дето беше дал за вкъщи, което мен напълно ме устройваше loughll
Niklaus Mikaelson
Niklaus Mikaelson
модератор.
модератор.

Писане by Катрин Мартинез 22.01.15 22:40

loughll ади стани учител по Философия в училището ми loughll Бих ти предложи Математика ама предмета изглежда е прокълната. От началото на срока до сега сменихме 2 госпожи и третата ще си тръгва скоро loughll
Катрин Мартинез
Катрин Мартинез
вампир
вампир

Писане by Niklaus Mikaelson 22.01.15 22:42

Дали е прокълната или вие го правите да изглежда така loughll
Niklaus Mikaelson
Niklaus Mikaelson
модератор.
модератор.

Писане by Катрин Мартинез 22.01.15 22:44

loughll loughll Повечето учителки излязоха по майчинство. Винаги когато имаме нов учител по физическо и някое забременява. Миналата година имахме една заспала овца цяла година издържа. И края на годината стоя си спокойно на чина не вдигам шум. Едно от момчета ме моли за химикал давам му и тя овцата ма гони от час ;xxx
Катрин Мартинез
Катрин Мартинез
вампир
вампир

Писане by Kery 22.01.15 22:45

Водим един спор с админката и искаме вашата помощ.
Ако Фалън умре някой ще поеме ли отговорността да откаже Кери от пороците й и като цяло да се грижи за нея?
Kery
Kery
човек
човек

Писане by Катрин Мартинез 22.01.15 22:47

Аз! Ще бъда добричко и любящо
Катрин Мартинез
Катрин Мартинез
вампир
вампир

Писане by Niklaus Mikaelson 22.01.15 22:48

Сред учителите нормалните са рядко да не кажа, че са направо застрашен вид loughll Професорите са същата работа. Да ти кажа честно обаче в университета вие женските сте облагодетелствани loughll loughll

Защо трябва да умира?
Niklaus Mikaelson
Niklaus Mikaelson
модератор.
модератор.

Писане by Kery 22.01.15 22:54

Кат, трябваше да кажеш, че няма да си мръднеш пръста! Прецака ме яко.
А, не трябва. Аз това казвам. Ма тя вика ти ще си намериш друга да те гледа.
Kery
Kery
човек
човек

Писане by Катрин Мартинез 22.01.15 22:55

Що бе? loughll Ако искаш мога да те захвърля на улицата като малко кученце
Катрин Мартинез
Катрин Мартинез
вампир
вампир

Писане by Niklaus Mikaelson 22.01.15 22:56

Аз ще те прибера стига от всичко да изкарам някаква полза loughll
Niklaus Mikaelson
Niklaus Mikaelson
модератор.
модератор.

Писане by Катрин Мартинез 22.01.15 22:57

loughll Голям лош вълчо искам кръв
Катрин Мартинез
Катрин Мартинез
вампир
вампир

Писане by Kery 22.01.15 23:00

Ми честно казано Кери е доста разкрепостена така, че ще имаш и някой плюсове особено вечер. ;дд
Изложих са. ^^
Kery
Kery
човек
човек

Писане by Niklaus Mikaelson 22.01.15 23:04

Аз ще те прибера стига от всичко да изкарам някаква полза loughll
Хахаха Кери не ти ли предостави преди малко, ставаш ненаситна loughll
Niklaus Mikaelson
Niklaus Mikaelson
модератор.
модератор.

Писане by Sponsored content

Sponsored content

Страница 30 от 41 Previous  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 41  Next

Върнете се в началото