The Vampire Diaries
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Вход

Забравих си паролата!

Latest topics
» Stevenson Residency
Make it official, get a whistle. You talking like you the boss of me. Where's the referee? -jonathan&alexandra - Page 3 Empty27.09.22 22:17 by } lehana {

» Elena's apartment
Make it official, get a whistle. You talking like you the boss of me. Where's the referee? -jonathan&alexandra - Page 3 Empty27.10.20 13:42 by ElenaGilbert.▲

» Бара
Make it official, get a whistle. You talking like you the boss of me. Where's the referee? -jonathan&alexandra - Page 3 Empty13.06.20 21:09 by ElenaGilbert.▲

» Mine :d
Make it official, get a whistle. You talking like you the boss of me. Where's the referee? -jonathan&alexandra - Page 3 Empty23.01.19 14:52 by Dhalia Noor.

» Мона бонбонааа [SPAM]
Make it official, get a whistle. You talking like you the boss of me. Where's the referee? -jonathan&alexandra - Page 3 Empty01.01.19 20:06 by ElenaGilbert.▲

» New teeth, new life for him ... & HER♥.
Make it official, get a whistle. You talking like you the boss of me. Where's the referee? -jonathan&alexandra - Page 3 Empty10.12.18 18:55 by Victor.

» кой от последните два аватара предпочитате
Make it official, get a whistle. You talking like you the boss of me. Where's the referee? -jonathan&alexandra - Page 3 Empty11.09.18 7:40 by Колобър Чакар

» Глас в БГ ТОП
Make it official, get a whistle. You talking like you the boss of me. Where's the referee? -jonathan&alexandra - Page 3 Empty06.05.18 10:04 by Колобър Чакар

» Да броим от 1000 до 0
Make it official, get a whistle. You talking like you the boss of me. Where's the referee? -jonathan&alexandra - Page 3 Empty03.01.18 6:19 by Колобър Чакар

» Секси или злекси
Make it official, get a whistle. You talking like you the boss of me. Where's the referee? -jonathan&alexandra - Page 3 Empty14.12.17 8:52 by Колобър Чакар

» С какво е облечен следващият?
Make it official, get a whistle. You talking like you the boss of me. Where's the referee? -jonathan&alexandra - Page 3 Empty14.12.17 8:46 by Колобър Чакар

» Опиши предишния с питие
Make it official, get a whistle. You talking like you the boss of me. Where's the referee? -jonathan&alexandra - Page 3 Empty14.12.17 8:44 by Колобър Чакар

» Какъв цвят е бельото на следващия?
Make it official, get a whistle. You talking like you the boss of me. Where's the referee? -jonathan&alexandra - Page 3 Empty14.12.17 8:41 by Колобър Чакар

Staff
Untitled Document

Fallon Hutcherson

administrator - 21 - gifted - adriana lima
Untitled Document

Katerina Petrova

administrator - 17/538 - the devil - nina dobrev
Untitled Document

freya mikaelson

administrator - n/a - witch - riley voelkel
Untitled Document

Niklaus Mikaelson

moderator - n/a - the original - joseph morgan
Untitled Document

-davina claire

moderator - 19 - witch - danielle campbell
Кой е онлайн?
Общо онлайн са 22 потребители: 0 Регистрирани, 0 Скрити и 22 Гости :: 1 Bot

Нула

Най-много потребители онлайн: 61, на 12.11.17 0:34

Make it official, get a whistle. You talking like you the boss of me. Where's the referee? -jonathan&alexandra

2 posters

Страница 2 от 3 Previous  1, 2, 3  Next

Go down

Make it official, get a whistle. You talking like you the boss of me. Where's the referee? -jonathan&alexandra - Page 3 Empty Make it official, get a whistle. You talking like you the boss of me. Where's the referee? -jonathan&alexandra

Писане by hayley; 05.04.15 19:59

First topic message reminder :

[You must be registered and logged in to see this image.]
Махай се!
hayley;
hayley;
хибрид
хибрид

Брой мнения : 293

Върнете се в началото Go down

Make it official, get a whistle. You talking like you the boss of me. Where's the referee? -jonathan&alexandra - Page 3 Empty Re: Make it official, get a whistle. You talking like you the boss of me. Where's the referee? -jonathan&alexandra

Писане by jonathan- 06.04.15 4:37

Няма смисъл да ги търсиш, защото няма да пушиш.
jonathan-
jonathan-
демон
демон

Брой мнения : 152

Make it official, get a whistle. You talking like you the boss of me. Where's the referee? -jonathan&alexandra - Page 3 Empty Re: Make it official, get a whistle. You talking like you the boss of me. Where's the referee? -jonathan&alexandra

Писане by hayley; 06.04.15 4:42

Не ми казвай, че си вярваш.
hayley;
hayley;
хибрид
хибрид

Писане by jonathan- 06.04.15 4:54

Не искам да навредиш на дъщеря ми, Алекс.
jonathan-
jonathan-
демон
демон

Писане by hayley; 06.04.15 5:05

Май ти е лошо. Ходил ли си скоро на лекар?
Намира си цигарите и си запалва една. - Откъде знаеш, че ще е момиче?
hayley;
hayley;
хибрид
хибрид

Писане by jonathan- 06.04.15 5:10

*взема цигарата*
Казах, че няма да пушиш.

И съм повече от сигурен, че ще е момиче.
jonathan-
jonathan-
демон
демон

Писане by hayley; 06.04.15 5:24

И двамата знаем ,че ще си запаля още щом излезеш.
Слага две чинии на масата ,прибори и една огромна купа спагети.
Дано ти харесат. - казва и си сипва съвсем малко от купата, колкото да ги опита.
hayley;
hayley;
хибрид
хибрид

Писане by jonathan- 06.04.15 14:38

Щом поставяш нещата така, то тогава няма да си тръгвам.

Много е вкусно. Надявам се да последваш примерът ми и да хапнеш повече от две хапки.
jonathan-
jonathan-
демон
демон

Писане by hayley; 06.04.15 14:51

Не съм гладна.
hayley;
hayley;
хибрид
хибрид

Писане by jonathan- 06.04.15 14:54

Ти може и да не си, но тя е. Затова яж.
jonathan-
jonathan-
демон
демон

Писане by hayley; 06.04.15 15:00

За това си хапнах малко.
Тя? Ами ако е момче?
hayley;
hayley;
хибрид
хибрид

Писане by jonathan- 06.04.15 15:08

Момиче е, ще видиш.
jonathan-
jonathan-
демон
демон

Писане by hayley; 06.04.15 15:16

Само да не се разочароваш накрая.
hayley;
hayley;
хибрид
хибрид

Писане by jonathan- 06.04.15 15:19

Не се съмнявай.
jonathan-
jonathan-
демон
демон

Писане by hayley; 06.04.15 15:23

Добре, момиче ще е.
hayley;
hayley;
хибрид
хибрид

Писане by jonathan- 06.04.15 15:30

Чудесно, а сега я нахрани.
jonathan-
jonathan-
демон
демон

Писане by hayley; 06.04.15 15:34

*хапва си малко*
Доволен ли си?
hayley;
hayley;
хибрид
хибрид

Писане by jonathan- 06.04.15 15:36

Добре, днес ще те оставя, само защото не искам да се караме, но си помисли добре дали искаш да правиш същите номера и утре.
jonathan-
jonathan-
демон
демон

Писане by hayley; 06.04.15 15:39

Моля те остани.
hayley;
hayley;
хибрид
хибрид

Писане by jonathan- 06.04.15 15:46

Разбира се, че ще остана. Трудно би се отървала от мен, особено сега.
jonathan-
jonathan-
демон
демон

Писане by hayley; 06.04.15 16:04

Благодаря.

hayley;
hayley;
хибрид
хибрид

Писане by jonathan- 06.04.15 16:08

Няма за какво да ми благодариш.

*налива си чаша уиски*

Ще направя всичко което мога, за да може дъщеря ни да е добре.
jonathan-
jonathan-
демон
демон

Писане by hayley; 06.04.15 18:38

Дано.
Така и така си станал ще ми сипеш ли вино?
hayley;
hayley;
хибрид
хибрид

Писане by jonathan- 07.04.15 16:12

jonathan-
jonathan-
демон
демон

Писане by hayley; 07.04.15 20:04

Какво? В интернет пише, че може по една чаша на ден.
hayley;
hayley;
хибрид
хибрид

Писане by jonathan- 07.04.15 20:07

Днешното поколение сте истински провал. Наистина ли вярваш на неща които пише в интернет?
jonathan-
jonathan-
демон
демон

Писане by Sponsored content

Sponsored content

Страница 2 от 3 Previous  1, 2, 3  Next

Върнете се в началото